Uitzendingen en podcasts

Preken naluisteren op pc of smartphone

Noorder Podcasts

Luister nog eens enkele prekenseries na. Selecteer rechts de reeks die u wilt beluisteren of kijk op onze podcastpagina. U kunt via de site luisteren, de files downloaden voor uw smartphone of een abonnement nemen op onze Noorderkerk-feed op iTunes en Spotify of ons kanaal op Soundcloud

Prediker – Vijf preken van Paul Visser over het bijbelboek prediker (2016).

Lukas – 18 preken van Paul Visser en Johan Visser van Kerst tot Pinksteren, gebaseerd op het bijbelboek Lukas (2018-2019).

Job – 12 preken van Paul Visser en Johan Visser over het bijbelboek Job (2020)

Inspired Life – 10 preken over het Goddelijke Alledaagse leven door Paul Visser en Johan Visser (2020)

Jona – 4 preken over het bijbelboek Jona door Paul Visser en Johan Visser (2020)

Koopmans – weergave in 3 delen van het symposium van 29 oktober 2020 plus de dienst van 1 november 2020 met dr. Niels den Hertog die in het teken stond van ds. Koopmans

Afscheidstrilogie van ds. Paul Visser (2020)

Stromend water – 8 preken over verschillende stromen van leven en bijbelse bronnen en inspiratie door Johan Visser en Jan Scheele-Goedhart (2020)

Oud&Nieuw 20-21 – een tweeluik van ds. Johan Visser waarin hij ons meeneemt de jaargrens over. (2021)

De Reset – 8 preken over hoe het verder moet na de pandemie met ds. Johan Visser en ds. Jan Scheele-Goedhart (2021).

10-geboden – 10 preken en 2 nabesprekingen over de tien woorden van leven door Johan Visser en Dick Wolters. (2021-2022)

Gelovige Burgers – 9 preken over de verhouding tussen overheid en geloof, door Johan Visser en Dick Wolters (2022)

7 Hoofdzonden – 7 preken over Hoogmoed, Hebzucht, Jaloezie, Lust, Woede, Vraatzucht en Luiheid door Johan Visser en Dick Wolters (2022).

400 jaar Noorderkerk – 4 preken over het Bijbels Mokum, een gesprek met 3 Noorderpredikanten, een gesprek met 4 stadspredikanten, een weergave van de feestconcerten op 15 april 2023 en de dankdienst van 16 april 2023 door Johan Visser en Dick Wolters.

Struikelwoorden – 4 preken over 4 verschillende ‘struikelwoorden’ door Johan Visser en Dick Wolters (2023).

Wat, hoe en waarom van Bekering – serie preken over de achtergrond van bekering en geloofsverandering. Door Johan Visser en Dick Wolters, augustus – oktober 2023.

Geloven als je je rot voelt – een serie preken voor als je te moe, teleurgesteld of te neerslachtig bent om te geloven. Door Johan Visser en Dick Wolters, november – december 2023.

Iedere zondag 10.00 & 18.30 uur

Live video uitzending

Bekijk in het frame hierboven de live uitzendingen van de kerkdiensten.

Je kunt hier meedoen aan de collecte.

Via Kerkdienstgemist.nl kunt een kerkdienst tot een jaar terug opnieuw bekijken, of downloaden als u die wilt bewaren.