De Reset

De Reset,
na de crisis opnieuw beginnen

Hoe gaan we verder na de coronacrisis? Komt het oude normaal weer terug? Of breekt er na alle beperkingen een tijd van vrijheid, blijheid aan? Of blijven we in de ban van crises? Die vragen kom je overal tegen. In de kring van het World Economic Forum denkt men na over ‘The great reset’ na de corona-crisis. Grote woorden over wereldwijde verandering voor een betere wereld, die bij anderen weer complotdenken en eindtijdangst oproepen. Maar een ‘reset’, zowel persoonlijk als gemeenschappelijk, is wel nodig. In een serie verdiepingsdiensten in de Noorderkerk stellen we aan de hand van de bijbelse verhalen van Ezra en Nehemia de vraag hoe je na een crisis verder kan of zelfs opnieuw kan beginnen. Want een reset van je leven is meer dan een knopje indrukken.

Zondagavond 18.30 uur, 10 januari, 17 januari, 31 januari, 14 februari, 21 februari, 10 maart (woensdag 19.30 uur), 21 maart 2021

Noorderkerk – Noordermarkt 48 Amsterdam
Online te volgen via noorderkerk.nl of op een later tijdstip via kerkdienstgemist.nl. U kunt ook de podcast van de Noorderkerk hieronder beluisteren / downloaden. Deze is ook te horen via onze stream op Spotify of iTunes.