Ontmoeting

Muziek met Verhaal

Samen met het Groot Amsterdams Grachtenkoor vertellen we met liederen en verhalen iets over de vriendschap tussen Jezus en Petrus. Wees welkom bij: ‘Muziek met Verhaal’!

Gemeenteweekend 2024

Op 7 en 8 juni houden we als Noorderkerk een gemeenteweekend. In een mooie omgeving is er tijd om elkaar ontspannen te ontmoeten.

Klassiekers: Blaise Pascal

Een kennismaking met deze natuurkundige, wiskundige, filosoof en verdediger van het christelijk geloof.

Marriage Course

Maak tijd voor elkaar – investeer in je relatie!

Masterclass Veranderen

Woensdag 27 maart, Ben Tiggelaar

Cursus: de Bijbel en onze cultuur

In drie avonden onderzoeken we hoe dit bijzondere boek door de eeuwen heen onze cultuur heeft gevormd, in Nederland in het bijzonder, maar ook in heel Europa

High Tea

5 april 2024, de High-Tea in de Noorderkerk, een bekend begrip in de Jordaan.

Retraite 2024

Stilte, gebed en verdieping, 16 - 19 april 2024

Burendiner

17 november 2023. De Noorderkerk, in het hart van de Jordaan, wil een plek zijn waar buren, kerkgangers en andere Amsterdammers elkaar kunnen ontmoeten. Regelmatig zetten we de deuren van de Noorderkerk wijd open voor een heerlijke maaltijd.

Meditatie in de Noorder

Luisteren naar God in de stilte van je hart