Marriage Course

Maak tijd voor elkaar – investeer in je relatie!

Maak tijd voor elkaar – investeer in je relatie Tijdens zeven romantische en inspirerende avonden ontdek je hoe jullie relatie nog sterker kan worden en hoe jullie tijd voor elkaar kunnen maken.

• Is je relatie in een nieuwe fase beland door een verandering in carrière, de komst van een baby of een andere levensgebeurtenis?
  • Heb je onopgeloste issues die je graag uit de weg helpt?
  • Ben je op zoek naar meer diepgang in je relatie?

Dan is de Marriage Course echt iets voor jou! De cursus is voor ieder stel dat wil werken aan en investeren in hun relatie. Het maakt niet uit of je net twee jaar bij elkaar bent of meer dan dertig jaar; of je een kerkganger bent of niet.

De focus ligt op jullie tweeën De cursus doe je tegelijk met andere stellen, maar het bespreken van de thema’s voer je altijd met z’n tweeën.

Data: 20 februari, 5 maart, 26 maart, 9 april, 23 april, 7 mei, 21 mei
Tijd: 19.00 – 21.30 uur