Iedere zondag 10 en 18.30 uur

Woorden voor je ziel

Welkom op zondag in de kerkdienst in de Noorderkerk. Een moment om tot rust te komen en je te bezinnen. Een plek om God te ontmoeten en je te laten inspireren door de Bijbel. Een groep mensen die samen komen om te zingen en te bidden en om elkaar bij de koffie te ontmoeten.

In de morgendienst komen zo’n driehonderd mensen samen. Voor de kinderen is er kinderkerk en kinderoppas. Na afloop is er tijd om na te praten en anderen te ontmoeten bij koffie, thee en limonade.

In de avonddiensten in de Noorderkerk ligt de nadruk op verdieping en bezinning. Deze diensten met een eenvoudige liturgie in een stille Noorderkerk duren ongeveer een uur. Zowel de theorie als de praktijk van geloven komt aan de orde in de thema’s en vragen die vaak in een serie worden behandeld. In dit voorjaar staan we stil bij een Heilig Leven, oftewel het dagelijks geloof.

Deze mensen kom je tegen

De gezichten van de kerk

Pionier predikant
Gemeente predikant
Kom eens langs en maak kennis

Bezoek een kerkdienst

Vind je het boeiend om eens een kerkdienst bij te wonen of ben je wellicht door iemand uitgenodigd, voel je altijd vrij om binnen te lopen.

Heb je behoefte aan iemand die je welkom heet en wegwijs maakt laat hier dan weten wanneer je komt. Er staan altijd mensen bij de deur die je welkom heten, aan hen kan je ook navraag doen.

Kom je met de auto? Parkeren kan aan de Noordermarkt, in de Westerstraat of de Lindegracht. Dat is zondag’s morgen tot 12 uur gratis, daarna (dus ook ’s avonds!) kost het € 7,50 per uur. ’s Ochtends kan al voor de dienst een kaartje gekocht worden voor het geval u na de dienst langer wilt blijven koffiedrinken. Er wordt streng gecontroleerd.