Category

Mini-Cursus Rust

op 6 en 20 februari 2024 VERVALT

Kerstreis door de Jordaan 2023

Ga mee en ontdek de route door de Jordaan, langs Herodes, de Sterrenkundige en wellicht ook Kindje Jezus en geniet van het mooie, klassieke kerstverhaal.

Kerst in de Noorder

Vier Kerstavond met ons mee in de Noorderkerk, zondag 24 december 2023

Klassiekers: Augustinus

een kennismaking met Augustinus van Hippo

Dirk de Wachter

Lezing van Dirk de Wachter en vervolgens drie avonden om daar over door te praten.

Single Event 29 juni

Voor alle singles in de Noorderkerk is er op donderdag 29 juni een event om onder het genot van een goede maaltijd elkaar te ontmoeten en te spreken over de plek van singles in de kerk.

Bidden: Try-out!

Een workshop bidden, 4 dinsdagavonden in juni 2023

400 jaar Noorderkerk

Op 16 april 2023 is het exact 400 jaar geleden dat de eerste dienst werd gehouden in onze Noorder!

Geloofsinzicht – Søren Kierkegaard

In vier avonden GeloofsInzicht gaan we in gesprek met Kierkegaard en elkaar over leven en geloven, waarbij onderwerpen als angst, vertwijfeling, liefde, geloven en jezelf zijn aan de orde komen.

Toer voor het Goede Doel – 3 juni 2023

150 km fietsen, rondje Huizen – Amsterdam – Lelystad – Huizen, inzameling voor het IZB