Jongeren

Programma ’23-’24

Wat staat op de planning voor seizoen 2023 -2024? Alvast een sneek preview

Catechisatie

Op catechisatie leer je samen over God, de Bijbel en wat geloven betekent voor het leven. We duiken in de Bijbel en in de werkgroepjes is er alle ruimte om je vragen te stellen en de diepte in te gaan. We organiseren de catechisaties in samenwerking met de Jeruzalemkerk.

Kinderkerk

Kinderen horen er dan ook helemaal bij in de Noorderkerk. Elke zondag (behalve in de zomervakantie) is er tijdens de morgendienst kinderkerk. Na een kindermoment in de kerkdienst gaan ze in vier leeftijdsgroepen uiteen om rond een bijbelverhaal te leren, te werken, te zingen en te bidden.

Jongeren 12 – 23

De Noorderkerk is een kerk voor jong en oud. Tieners en jongeren doen mee in de kerk en ontmoeten elkaar tijdens verschillende activiteiten, zoals de tienerclub en de koffiebar.