17/11/2013 Reünie in de Noorderkerk

Voor aankomende zondag 17 november staat er weer een reünie gepland in de Noorderkerk.

Om deze weer gezellig te laten verlopen hebben we uw hulp nodig. Allereerst bij de maaltijd. We willen u vragen om deze keer meer mee te nemen dan dat u normaal al doet. Op die manier kunnen we onze gasten van een maaltijd voorzien. Daarnaast vragen we u om bekenden en familie hiervoor uit te nodigen. Denk niet te snel dat een ander dat wel gedaan zal hebben. Bij de vorige reünie hoorden we achteraf van wat teleurstellingen, omdat veel mensen dachten dat we een bestand van oud leden hadden. Dit is niet het geval, dus beter een keer teveel dat niet gevraagd. Vraag wel even of ze zich aan willen melden via a.van.marsbergen@hetnet.nl of via 0299-770698. Laten we uitzien naar een goede zondag met veel mooi ontmoetingen.

Namens de commissie gemeente opbouw,

Anton van Marsbergen.