Kerstreis & Kerstavond

Kerstreis door de Jordaan

Vrijdag 21 december v.a. 16.30 uur

Op vrijdag21 december kun je samen, als kinderen en ouders, de kerstreis opnieuw beleven die Jozef en Maria 2000 jaar geleden maakten. De reis start in de Noorderkerk waar eerst een prachtige lampion wordt gemaakt. Daarna ga je op weg door de Jordaan waar je i iedereen  uit het kerstverhaal ontmoet. De reis wordt afgesloten met een heerlijk kerstbuffet in de Noorderkerk.

Locatie: Noorderkerk, Noordermarkt 44. Tijden: start om 16.30 uur in de kerk, einde programma aldaar om ca. 19.30 uur. Meer info en aanmelding via kinderwerk@noorderkerk.org.

Kerstavond in de Noorderkerk

24 december 2012 om 20.00 uur

Op kerstavond staan de deuren van de Noorderkerk open voor iedereen die de geboorte van Jezus wil vieren. We zingen bekende kerstliederen, begeleid door Arthur Koopman (orgel). Vocaal ensemble Canticum Amicorum o.l.v. Patrick van der Linden speelt ….. . Dominee Paul Visser spreekt over het thema ‘De omgekeerde wereld’. Als altijd doen kinderen volop mee in deze feestelijke viering.

Locatie: Noorderkerk, Noordermarkt 44. Tijden: kerk open om 19.30 uur, aanvang dienst om 20.00 uur. Meer info: oud.noorderkerk.org.

Flyer Kerstreis en Kerstavond (2 pagina’s)