Agenda activiteiten kinderwerk t/m december

Activiteiten lifejacket:

Vrijdag:        Kinder- en tienerkookcafé
Vrijdag  hebben we een waar restaurant, waar jullie zelf de koks zijn. In het kinder- en tienerkookcafé  gaan we samen kokkerellen  en het daarna ook  samen opeten. We starten om 16.30 en eindigen rond 18.30, kinderen vanaf groep 4 kunnen meedoen en het kost 2 euro per keer.

Zaterdag:     Kindercafé
Houd je van knutselen, ben je actief , vind je het leuk om allerlei uitdagingen aan te gaan, geniet je van spannende verhalen.
Kom dan op zaterdagmorgen naar het kindercafé in de Noorderkerk. Je bent van 10.30- 12.15 welkom. Voor elke leeftijd is er iets te doen.  Het kost 1 euro per keer.

Zondag:        Kidscelebration
Wil je meer weten over God, Jezus of  ben je nieuwsgierig naar de verhalen uit de bijbel. Kom dan op zondag om 12.30 naar de kidscelebration, waar je door verhalen, drama, muziek en knutsel  meer kan ontdekken over God.

Vakantiefeest
Heb je vakantie, kijk dan op de website om te zien wat er in de Noorderkerk voor jullie te doen is.

Voor informatie of opgave:
website: www. noorderkerk.org
email:     kinderwerk@noorderkerk.org