Samen Bijbelverhalen lezen

Bijbelklas

Deze activiteit (die in samenwerking met Zingeving Zuidas wordt georganiseerd) is voor iedereen, die niet zo gauw een kerkdienst zal bezoeken maar wel nieuwsgierig is naar de Bijbelse verhalen, is daar van harte welkom. En neem ook gerust een collega of vriend(in), die daar voor ‘in’ is, mee. Samen lezen we een gedeelte uit de Bijbel. De datum voor de volgende bijbelklas is: 11 april vanaf 19.45 uur is er koffie/thee
We lezen uit het vervolg van het leven van Maria.van 20.00 uur-21.30 in de noorderkerk waar boeiende en vaak verrassend actuele dingen te ontdekken zijn. Naast uitleg is er alle ruimte voor inbreng van de deelnemers. Om zo samen het geheim van de tekst op het spoor te komen. Daarna borrelen we in café winkel We komen één keer per maand op donderdagavond bij elkaar.

Locatie: Noorderkerk (via hoofdingang).

Tijd: vanaf 19.45 uur is er koffie/thee; we starten om 20.00 uur en sluiten om 21.30 uur af.

Aansluitend is er de mogelijkheid na te borrelen en na te praten in één van de café’s rond de Noorder.

Heel erg welkom!