Cultuur

Muziek met Verhaal

Samen met het Groot Amsterdams Grachtenkoor vertellen we met liederen en verhalen iets over de vriendschap tussen Jezus en Petrus. Wees welkom bij: ‘Muziek met Verhaal’!

Burendiner

17 november 2023. De Noorderkerk, in het hart van de Jordaan, wil een plek zijn waar buren, kerkgangers en andere Amsterdammers elkaar kunnen ontmoeten. Regelmatig zetten we de deuren van de Noorderkerk wijd open voor een heerlijke maaltijd.

Programma ’23-’24

Wat staat op de planning voor seizoen 2023 -2024? Alvast een sneek preview

Lunchdiensten in de Noorder

Elke 3e zondag van de maand gaan we op zondagmiddag een viering organiseren, met daarin ontmoeting, gebed, verdieping uit de bijbel, vieren en gesprek.

Open kerk

De Noorderkerk is elke maandag- en zaterdagmorgen open van 10:30 – 12:30 uur voor bezoekers. Loop binnen voor een moment van rust, een gesprek, een kopje koffie en thee of om gewoon even te zitten in de kerk en te genieten van de muziek.