Kraak de code

….op weg naar PasenĀ

De coronatijd zorgt er nog steeds voor dat we ons leven niet zo kunnen inrichten als normaal. Toch willen we rondom Pasen een activiteit aanbieden die je thuis, als gezin, kunt voltooien!

Van Palmpasen (zondag 28 maart) tot en met Tweede Paasdag (maandag 5 april) krijg je elke dag een kleine opdracht. De opdrachten worden elke dag geplaatst op de Facebook pagina van de Noorderkerk. Met elke opdracht ga je thuis aan de slag om aan het einde van de week de code te kunnen kraken! Lukt dat? Dan maak je kans op een mooie prijs!

Deze activiteit is geschikt voor gezinnen met kinderen in de basisschoolleeftijd. Alle benodigdheden en de handleiding voor dit spel kunt u opvragen bij de scriba (scriba@noorderkerk.org).