Kerstreis door de Jordaan 2023

Kerstreis door de Jordaan 2023 – Hét gezinsevent voor kerst

Op woensdag 20 december 2023 vindt de (kinder)kerstreis door de Amsterdamse Jordaan weer plaats, met een vernieuwd script! De deelname is gratis en per kind kan één volwassene mee. Deelnemers worden tussen 16.00 en 17.00 uur verwacht.

Ga mee op reis en stap in het kerstverhaal. De reis begint in de Noorderkerk, waar de kinderen ook dit jaar een mooie kerstlampion kunnen maken. De volwassenen kunnen mee knutselen en er is koffie en thee terwijl op de achtergrond kerstliederen worden gespeeld op de piano.

De kerstreis gaat van start in kleine groepen. De lampion leidt de ontdekkingstocht door de Jordaan naar het Koningskind. De tocht komt langs verschillende scènes uit het kerstverhaal. Onderweg wordt warme chocolademelk geschonken. De totale lengte van de tocht is 1,3 kilometer.

Na de kerstreis wacht er nog meer kerstgezelligheid bij de Noorderkerk: een gezamenlijk hapje en drankje voor jong en oud. Na afloop krijgen de kinderen een cadeautje mee.

Aanmelden kan niet meer, de reis is volgeboekt.

Datum:            20 december 2023
Tijd:                 16.00 – 19.30 uur
Locatie:           Noorderkerk, Noordermarkt 44 te Amsterdam

Om de kerstreis voor iedereen toegankelijk te maken is deze gratis. U zult begrijpen dat onder meer het knutselwerk, het uitgebreide eten en de cadeautjes voor de kinderen wel kosten met zich meebrengen. Daarom willen we u vriendelijk vragen om, uiteraard alleen als u het kunt missen, een vrijwillige bijdrage over te maken. Dat kan door een bedrag over te maken via deze betaallink of door het scannen van de QR code. Veel dank!

Beelden van vorige edities