Bidstond bij Corona

Bidden met elkaar

Het Coronavirus raakt steeds meer mensen. Ook bij ons, binnen onze gemeente zijn er mensen die getroffen zijn. Er zijn ook gemeenteleden die gelukkig weer aan de beterende hand zijn. Voor hen allen, alsook voor al die mensen die zich dagelijks inzetten om het virus te bestrijden, de zieken te verzorgen en voor hen die het mogelijk maken om ons dagelijks leven te vervolgen, willen we samen bidden. Daartoe is er sinds de start van de intelligente ‘lockdown’ in de week van 18 maart tot en met juni elke woensdagavond een bidstond met ds. Johan Visser of ds. Paul Visser.

U kunt deze bidstond volgen via internet op onze website www.noorderkerk.nl. Daar kunt u ook vooraf de liturgie van de bidstond downloaden om uit te printen.

Heeft u u persoonlijke punten van gebed, geef die dan door aan ds. Johan Visser (johan.visser@noorderkerk.org, of via whatsapp 0648919362) of ds. Paul Visser (paul.visser@noorderkerk.org, of whatsapp 0641916507). Graag voor 15 uur op betreffende woensdag insturen.