Kerstavond- en kerstnachtdienst in de Noorderkerk

24 december 2015 om 20:00 uur en 22:00 uur

Op kerstavond staan de deuren van de Noorderkerk open voor iedereen die de komst van Jezus wil vieren. Vanwege de grote toeloop in voorgaande jaren zijn er ook dit jaar twee diensten, namelijk een kerstavonddienst om 20.00 uur en een kerstnachtdienst om 22.00 uur. We zingen bekende kerstliederen, op het orgel begeleid door Arthur Koopman. Daarnaast zal het gekwalificeerde Erasmus Concort de muzikale intermezzo’s verzorgen. Dominee Paul Visser houdt een korte overdenking met als thema ‘Een open deur’.
De kerstavonddienst van 20:00 uur heeft een kindermoment. Dit wordt in de kerstnachtdienst van 22:00 uur vervangen door een extra muzikale bijdrage.

Locatie: Noorderkerk, Noordermarkt 48. Tijden: kerk open een half uur voor aanvang van de kerstavonddienst of kerstnachtdienst. Beide diensten duren ongeveer een uur. Meer info: oud.noorderkerk.org.

Kijk hier voor de flyer