Kinder-Monumentendag in de Noorderkerk (14/9)

Op  zaterdag 14 september is er in de Noorderkerk in het kader van de monumentendag een speciaal programma voor kinderen.  Tussen 10.30 en 12.00 kunt u samen met uw kind  een fotospeurtocht doen. Door de fotospeurtocht ontdekken jullie  de sporen die de geschiedenis in het gebouw heeft achtergelaten en de betekenis van allerlei  christelijke symbolen die in de kerk te vinden zijn. Om elf uur start er een speciale kinderrondleiding:  “op zoek naar het verloren muntje”.  Kaatje die 400 jaar geleden in de Jordaan woonde,  neemt ons mee terug in de tijd. Samen met haar beleven we een avontuur en al spelenderwijs leren we heel veel over de kerk en haargebruiken.  De rondleiding is geschikt vanaf 5 jaar. Wilt u meer informatie mail dan kinderwerk@noorderkerk.org .  Naast deze speciale activiteit is er voor de kinderen in de Noorderkerk elke week wel wat te beleven. OP www. noorderkerk.org kunt u daar meer over lezen.