EXPEDITIE 2012 – Guatemala.

Vanuit de Noorderkerk werd Mariëtte Koorevaar in 2006 uitgezonden naar Guatemala, waar ze in 2009 met Jorge Rojas trouwde. Nu werken zij samen voor de stichting Aselsi in Chichicastenango.

Aankomende zomer gaat een groep van 17 mensen vanuit de Noorderkerk, de Jeruzalemkerk, de Elthetokerk en de Hervormde Gemeente Wijngaarden hun team daar voor twee weken versterken!
We zijn een gevarieerde groep van tieners, jongeren en volwassenen en al enkele maanden vol enthousiasme bezig om het benodigde geld op te halen.
Tijdens deze werkvakantie in Guatemala zullen we op verschillende manieren de handen uit de mouwen steken. Naar verwachting zullen de werkzaamheden variëren van huizen bouwen voor ouderen en weduwen, helpen in
een lokale kliniek, uitdelen van voedselpakketen aan gezinnen, dak- en thuislozen en tenslotte projecten specifiek gericht op kinderen.
Er staan op dit moment in ieder geval nog twee grote sponsoracties voor de deur en daar nodigen we de gemeente graag voor uit:
Vrijdag 20 April: Veiling in wijkgebouw Hebron, inloop vanaf 19:30
Zaterdag 2 Juni: Sponsorfietstocht, waarbij alle fietsers zelf minimaal 5 sponsors zoeken. Vertrek 10:00 vanaf de Noordermarkt. Opgeven kan via annemieke_putters@hotmail.com
Kunt u hier niet bij zijn, maar wilt u ons toch steunen? Eventuele giften kunt u overmaken op 739455 t.n.v. de Wijkraad van diakenen v/d Noorderkerkgemeente o.v.v. Expeditie 2012.
We willen u ook vragen mee te bidden voor de de voorbereiding en de reis.
Tenslotte zijn we ook via Social Media actief om de reis zoveel mogelijk onder de aandacht te brengen. Wilt u op de hoogte blijven van de vorderingen en alle acties?
Word dan vriend van onze facebook! Te vinden via www.facebook.com/Guatemalawerkvakantie
Bedankt!