Lifejacket: De kinderactiviteiten voor jou!

Kinderwerk “Lifejacket” hoopt tot de voorjaarsvakantie de volgende activiteiten te organiseren.

We zouden het geweldig leuk vinden als je zou komen, let wel op dat je jezelf voor sommige activiteiten van te voren moet opgeven.

Heb je nog vragen mail dan naar : kinderwerk@noorderkerk.org

Hopelijk tot ziens !

Kidscelebration:
Ben je nieuwsgierig naar de verhalen uit de bijbel , kom dan zondagmiddag naar de kidscelebration waar je meer te weten kan komen over de God van de Bijbel.  Er worden verhalen verteld, er wordt gezongen, geknutseld of een spel  gespeeld.
Deze keer is het thema “Op weg naar Pasen”, we gaan ontdekken wat er allemaal in de laatste week voor het paasfeest gebeurde.
wat:                         kidscelebration,  thema:  “Op weg naar Pasen”
waar:                       Noorderkerk (hoofdingang)
wanneer:                  zondagmiddag  van 12.30- 13.30
data:  11 maart, 18 maart en 1 april. Let op 25 maart is er geen kidscelebration.
                                                                                                                                                                              contact:                          kinderwerk@noorderkerk.org
Spel- en knutselinloop:
Elke woensdag ben je welkom om te spelen, te knutselen. We hebben allerlei speelgoed en materialen om mee te knutselen bv. sieraden maken, doosje verven, gips gieten, breien, haken, knutselen met papier, tekenen, verven.
Iedereen is welkom, kom eens een keertje binnenlopen en neem je vriendje of vriendinnetje mee. wat:                         spel- en knutselinloop
waar:                      Noorderkerk (hoofdingang)
wanneer:               elke woensdag van 15.00-17.00
wie:                          vanaf  2 jaar
kosten:                     1 euro per keer
contact:                   kinderwerk@noorderkerk.org
Workshop Salsadansen:
Heb jij ook altijd al willen salsadansen, dan heb je nu de kans om het te leren !
In vijf lessen kun je kennismaken met het salsadansen en merengue.
Doe mee en ontdek of het salsadansen iets voor jou is.
Als je hieraan mee zou willen doen, stuur dan een mail naar kinderwerk@noorderkerk.org, we zetten je dan op de lijst en bij genoeg inschrijvingen zullen we contact met je opnemen. Maak je vrienden en vriendinnen er dus ook enthousiast voor.
wanneer:               woensdagavond van 18.30-19.30
kosten:                     5 euro voor heel de workshop
Workshop ‘kijk eens in de spiegel!’
Rood, bruin, blond, zwart – we zijn allemaal anders! Een bril? Lange neus? Grote tanden? Of misschien ben je helemaal blij met hoe je eruit ziet! Zeker weten: je bent mooi zoals je bent! En dat willen we heel graag tijdens een paar leuke, grappige en gezellige bijeenkomsten gaan onderzoeken. Want: zijn we eigenlijk allemaal wel zo anders… we hebben in ieder geval allemaal wel wat!
Vind je het leuk deze uitdagende workshop te volgen, stuur dan een mail naar kinderwerk@noorderkerk.org ,  geef daarin ook aan welke dag jou het best uitkomt, woensdag of donderdag. Als er genoeg aanmeldingen zijn, nemen we contact met je op.
De workshop wordt gegeven door personen die ervaring hebben met geven van sociale trainingen en zelf werkzaam zijn binnen het onderwijs en het maatschappelijk werk. Wilt u als ouder meer info hebben over de inhoud van de workshop mail dan naar kinderwerk@noorderkerk.org
Workshop: kinderkookcafé
Houd jij ook zo van kokkerellen? Vind je het leuk om nieuwe dingen uit te proberen en natuurlijk te proeven? Doe dan mee met het kinderkookcafé! Op vrijdagmiddag staat de keuken voor je open om samen met de leiding allerlei nieuwe, spannende en lekkere gerechten uit te proberen!
Het kinderkookcafé is van 16.30 – 18.30 en kinderen vanaf groep 4 kunnen meedoen. Omdat er minimaal 4 kinderen nodig zijn om het kinderkookcafé door te laten gaan, is het heel belangrijk dat je je vóór de donderdag van die week opgeeft door een mail te sturen naar kinderwerk@noorderkerk.org. Je kunt dus zelf bepalen wanneer en hoe vaak je komt. De kosten voor het kinderkookcafé zijn 2 euro per keer.
Als je allergie hebt geef dat dan in je mail door zodat we er rekening mee kunnen houden.