Passieconcert in de Noorderkerk – palmzondag 14 april

‘De Matthäus in een uur …’

Het complete koorwerk uit de Matthäus Passion van J.S. Bach wordt op een bijzondere manier ten gehore gebracht. Het lijdensverhaal wordt verteld door een professionele verteller, waarbij alle koorstukken in het verhaal zijn verweven. Het verhaal wordt dus niet gelezen, maar op een aanstekelijke manier rechtstreeks aan het publiek verteld. Dit Passieconcert duur ruim een uur: van 15.00 – 16.15 uur (zonder pauze).

Vanwege de grote belangstelling voor deze nieuwe productie wordt de toegang gereguleerd door een ticketsysteem. Daarmee willen we voorkomen dat mensen voor niets komen als de kerk dan al vol blijkt te zijn. De kosten van deze tickets moeten wij helaas aan u doorberekenen. Zie hiervoor http://www.grootnoord.nl/?page_id=643

De toegang is gratis. Om de onkosten van dit concert zoveel mogelijk te kunnen bestrijden is er een collecte bij de uitgang. Wanneer – bij een volle kerk – alle bezoekers gemiddeld € 10,- zouden geven, dan zouden wij precies uit de kosten kunnen komen.

Maar: … elke gift is van harte welkom!