Vervelende fout. Verkeerde data vermeld voor Bijbelklas en Christianity Explored.

Daarom nogmaals het bericht, nu met de goede data!

-Vanaf oktober is er elke maand weer Bijbelklas. Speciaal bedoeld voor mensen die niet zo gauw een kerkdienst bezoeken, maar om wat voor reden ook geïnteresseerd zijn in de inhoud van het meest verkochte boek ter wereld.. Omdat je er gemakkelijk in kunt verdwalen, gaan we samen teksten lezen met basale vragen als: wat staat hier eigenlijk? En wat betekent dat voor nu? Luisterend naar elkaar, zoeken we er wijzer van te worden. Inmiddels doet een flinke groep enthousiastelingen mee. Weet je welkom en haak aan!
Vanaf 19.45 uur is er ontvangst (toegang via hoofdingang van de kerk). Om 20.00 uur starten we en om 21.30 uur ronden we af. Daarna is er een borrel in één van de café’s bij de kerk. Aanmelden bij dominee Paul Visser, via de mail dominee@noorderkerk.org of telefonisch 020-6005459 / 06-22420255. De data waarop we samenkomen zijn: donderdag 11 oktober, 8 november, 13 december, 10 januari, 14 februari en 14 maart.

In oktober start ook de cursus Christianity explored . Deze is te vergelijken met de meer bekende Alpha-cursus en bedoeld voor hen die op zoek zijn naar God en graag meer willen weten wat het betekent om met Hem te leven. Tijdens deze cursus van 10 avonden (1 keer per 2 weken) lezen we aan de hand van een speciaal boekje het hele evangelie van Marcus. Om op die manier te ontdekken wat Jezus ons te zeggen heeft. Mensen die eerder meededen vonden het een verrassende ontdekkingstocht!
Vanaf 19.45 uur is er ontvangst met koffie en thee. We starten om 20.00 uur. De data zijn: woensdag 3 oktober, 17 oktober, 31 oktober, 14 november, 28 november, 12 december, 9 januari, 23 januari, 6 februari, 20 februari. Ook hier geldt: aanmelden bij dominee Paul Visser, via de mail dominee@noorderkerk.org of telefonisch 020-6005459 / 06-22420255.