Kinderactiviteiten 13 en 16 juni

Woensdag 13 juni: Landelijke buitenspeeldag

Woensdag 13 juni is het de landelijke buitenspeeldag en gaat de Nickelodeon televisie op zwart. Maar je hoeft je niet te vervelen, want op de Noordermarkt wordt een leuk programma georganiseerd. Voor 1 euro kun je en spelkaart kopen waarmee je allerlei spelletjes kan doen zoals: koekhappen, vissen, sjoelen en nog veel meer. Kinderen vanaf groep 4 kunnen meedoen in een mini zeskamp met o.a. kaasdragen, sponzenrace, skiën, hoepelbroek. Maak je eigen groepje en kom meedoen.

Je kunt je alvast opgeven bij kinderwerk@noorderkerk.org

We kunnen hiervoor nog vrijwilligers gebruiken,als er ouders zijn die hierbij een helpende hand willen bieden zijn die meer dan welkom, stuur ons dan even een mail.

Waar: Noordermarkt

Wanneer: 13 juni, 14.30-16.30

Kosten: 1 euro per kind

Zaterdag 16 juni: Trek er met je vader op uit ! Lijkt je dat niet gaaf ?

Maak er een echte vaderdag van door samen met je vader een fietsspeurtocht te doen door Amsterdam Noord (met o.a. Twiske). Jij maakt in de Noorderkerk een lekkere picknick-knapzak voor jou en je vader klaar. Je krijgt dan ook een fietsroute met opdrachten mee. Daarna stap je samen op de fiets en jullie zullen onderweg heel wat plezier beleven.

Waar: klaarmaken picknick-knapzak in de Noorderkerk/ fietsroute Amsterdam Noord

Wanneer: klaarmaken picknick-knapzak zaterdag 16 juni tussen 10.00-11.30. Je kunt zelf beslissen wanneer jullie de fietstocht gaan maken.

Kosten: 5 euro voor een picknick-knapzak voor vader en kind incl. fietsroute met opdrachten. (voor 1 euro kun je er een extra picknick-knapzak bij kopen).

Aanmelden verplicht: kinderwerk@noorderkerk.org