Noorderpodium 23 februari 2012!

CRISIS

‘Ik heb het! Rijk! Alleen!’

Ad Verbrugge over schuld, maatschappij en verantwoordelijkheid

—————————————————————–

Crisis. Welke keuzes maken wij als het gaat om de besteding van ons geld? Gaat de crisis alleen over geld, of is er meer aan de hand? Hoe kijken wij naar anderen? En, moeten wij iets met elkaar, of redden we onszelf? Donderdagavond 23 februari 2012 gaat Ad Verbrugge over deze vragen in gesprek tijdens het komende NoorderPodium in de Noorderkerk.

Filosoof Ad Verbrugge, schrijver van de filosofische bestseller ‘Tijd van Onbehagen’, zal tijdens dit NoorderPodium op zoek gaan naar antwoorden op deze vragen. Bij deze zoektocht zal de gespreksleider de bezoekers volop in dit gesprek betrekken.

Het NoorderPodium is een ontmoetingsplaats georganiseerd vanuit de Amsterdamse Noorderkerk. In debatten, interviews en lezingen stelt het NoorderPodium maatschappelijke, culturele en religieuze thema’s aan de orde.

—————————————————————–

Locatie        : Noorderkerk, Noordermarkt 44 te Amsterdam