Kerkbalans 2021

Actie Kerkbalans 2021

In de week van 26 januari 2021 ontvangen gemeenteleden de envelop met informatie over Kerkbalans 2021 in hun brievenbus. Geen lid, lees hieronder hoe ook ú kunt bijdragen!

Wat betekent de kerk voor jou, voor u? De antwoorden kunnen heel verschillend zijn. Steeds komt naar voren hoe waardevol de kerk voor velen is! Om zo’n waardevolle plek te blijven is het belangrijk dat we ons samen enthousiast en actief blijven inzetten. Om naar elkaar om te zien en een plek van betekenis te blijven voor mensen in Amsterdam. Nu en in de toekomst! Hiervoor vragen wij u ook om een financiële bijdrage.

Gemeenteleden kunnen gebruik maken van het toegezonden formulier of de portal van de PKA om hun bijdrage te geven. Bent u geen lid of wilt u liever direct storten, dat kan: uw bijdrage is van harte welkom op rekeningnummer NL90 RABO 0373 741 472 t.n.v. Protestantse Gemeente Amsterdam onder vermelding van Kerkbalans Noorderkerk. Uw bijdrage komt volledig ten goede van de Noorderkerkgemeente!

Hieronder vindt u de folder van de Noorderkerk, met meer informatie. En ga naar de site van de PKA voor een interview met verschillende PKA-leden, waaronder Henrike Klok en Richard Rood.

Geef vandaag voor de kerk van morgen!

Previous PostNext Post